Retailový gigant si vybral C.S.Cargo jakožto strategického partnera pro sekundární distribuci. „Tesco vnímá společnost C.S.Cargo jako svého strategického partnera především díky flexibilitě a orientaci na zákazníka. Velký důraz při výběru partnerů klademe na vysokou kvalitu poskytovaného servisu a finanční stabilitu,“ uvedl Michal Petráček, primary account manager společnosti Tesco Stores ČR.
„Společnosti Tesco jsme mohli nabídnout letité zkušenosti se sekundárním typem distribuce, kde dosahujeme špičkové úrovně obslužnosti 99,8 %. Klientům jsme schopni nabídnout také na míru šité řešení nakládek u více zákazníků a vykládek na vícero distribučních centrech. Díky velikosti a kvalitě vozového parku poskytujeme svým partnerům flexibilitu z hlediska kapacit při distribučních špičkách a řešení urgentních případů,“ popisuje Aleš Willert, generální ředitel C.S.Cargo.
Dopravce zajišťuje přepravu všech druhů chlazených i nechlazených potravin a spotřebního zboží. Navíc se stal významným článkem nového projektu Praha Hub, jehož podstatou je přeprava zboží ze skladu v Praze do Maďarska a na Slovensko pro klíčového zákazníka Procter & Gamble. Z hlediska objemu se jedná o přepravu 6 – 20 naložených vozidel denně na jednu destinaci.
Pivovary Heineken
Heineken je třetí největší pivovarnická skupina na světě a evropská jednička mezi výrobci piva. Společnost C.S.Cargo si vybrala jako svého strategického partnera v rámci primární distribuce. Dopravce nově zajišťuje přepravu pro pivovary v Brně, Krušovicích a Velkém Březně. Dosavadní velké množství malých dopravců tak Heineken redukoval na dva velké, z nichž C.S.Cargo má 50% podíl z celkového objemu, a tři malé dopravce. Hlavním důvodem tohoto rozhodnutí bylo především zefektivnění nákladů a sjednocení provozu na jednotlivých pivovarech.
„C.S.Cargo jsme si vybrali především kvůli jejímu pokrytí v oblasti dopravy s celorepublikovým záběrem. Společnost díky svým zkušenostem především v oblasti primární distribuce u pivovarů a ostatních výrobců nealko nápojů i díky flexibilnímu zajištění jednosměrných i dvousměrných typů přeprav nejlépe odpovídala našim požadavkům. Nicméně i nadále využíváme služeb jiných dopravců z důvodu maximálního využívání jednosměrného typu přepravy a variabilních požadavků,“ řekl Josef Vaverka, distribution manager skupiny Heineken pro Českou republiku.
„Pro skupinu Heineken zajišťujeme vnitrostátní přepravu velkými 33 paletovými kamiony mezi výrobními závody, distribučními centry, centrálními sklady nadnárodních řetězců a velkoobchody. Během jednoho měsíce najezdí naše kamiony s přepravovaným zbožím až 130 tis. km. Spojení s takto velkým hráčem v rámci primární distribuce, pro nás znamená navýšení obratu o desítky milionů korun ročně,“ uvedl Aleš Willert.