Zároveň Jiří Palupa připustil, že pořadatelé původně očekávali větší zájem firem. Eurotrans totiž podle současných přihlášek zaplní pouze halu G2. „Zájem je přímo úměrný ekonomické situaci, my se musíme přizpůsobit. Pokud by však byl zájem vyšší, máme prostory, kam můžeme Eurotrans rozšířit," řekl Palupa. Veletrh je však i nadále připravován jako samostatný a proces přípravy a komunikace bude zohledňovat potřeby prezentovaných oborů.
Eurotransu se bude nově konat od úterý 8. října do čtvrtka 10. října. Veletrh bude umístěn v hale G2, do které je přesunuta i konferenční část veletrhu. Toto uspořádání zaručuje podle organizátora lepší sepětí výstavní části a doprovodného programu.
Eurotrans vznikl přesunem veletrhu užitkových automobilů a servisní techniky Autotec do dvouleté periodicity v lichých letech a rozšířením o téma dopravy a logistiky (původně souběžně konané s MSV jako veletrh Transport & Logistika) a kolejové dopravy (původně také součást MSV).
I přes to, že se letos Eurotrans neuskuteční jako samostatný projekt, chtějí Veletrhy Brno pokračovat v rozvoji této akce. Na jeho potenciál ukazují především pozitivní signály z přípravy konference „Mobilita budoucnosti“, která je hlavním doprovodným programem veletrhu, uvedl pořadatel v tiskové zprávě.