Tato operace probíhá již déle než rok v centru společnosti Gefco v Jažlovicích u Prahy, kudy procházejí všechny výrobky Camaïeu určené na trhy ve střední a východní Evropě. V rámci zajištění celého logistického řetězce firma spolupracuje se společností Marvinpac, která se specializuje na automatizované i manuální balení výrobků včetně služeb s přidanou hodnotou, jakými je etiketování, šaržování, promo značení a další.
V Jažlovicích provádějí zaměstnanci Marvinpac lokální značení jednotlivých kusů zboží, jehož součástí je roztřídění zboží podle zemí a jednotlivých prodejních míst, tisk a aplikace nových visaček a následná příprava k expedici zboží. „V dnešní době je největší devizou flexibilní a rychlá dodávka zboží k zákazníkovi. Díky jasnému rozdělení kompetencí obou společností a zároveň jejich vzájemné spolupráci, dokáží společně nabídnout tuto devizu na velmi vysoké úrovni,“ říká Jan Vrátil, generální ředitel Marvinpac v ČR.
Celá operace netrvá déle než několik hodin. Zboží, které se jeden den nakládá ve skladu výrobce ve Francii, je už druhý den večer na pultech prodejen značky Camaïeu v České republice a v následujících dvou dnech na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku, a to s visačkami v příslušných měnách
„Flexibilní a rychlá dodávka zboží k zákazníkovi je klíčem k úspěchu v našem podnikání. To ovšem neznamená, že všechny služby musíme zajišťovat vlastními zdroji. Současným trendem v logistice je spíše role integrátora, který pro některé služby použije subdodavatele, ale klientovi předkládá ucelenou službu, za kterou přebírá záruky. To je také případ naší spolupráce s firmou Marvinpac,“ uvedl Wilfried Catalanotti ze společnosti Gefco ČR. (lg)
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.