Tato operace probíhá již déle než rok v centru společnosti Gefco v Jažlovicích u Prahy, kudy procházejí všechny výrobky Camaïeu určené na trhy ve střední a východní Evropě. V rámci zajištění celého logistického řetězce firma spolupracuje se společností Marvinpac, která se specializuje na automatizované i manuální balení výrobků včetně služeb s přidanou hodnotou, jakými je etiketování, šaržování, promo značení a další.

V Jažlovicích provádějí zaměstnanci Marvinpac lokální značení jednotlivých kusů zboží, jehož součástí je roztřídění zboží podle zemí a jednotlivých prodejních míst, tisk a aplikace nových visaček a následná příprava k expedici zboží. „V dnešní době je největší devizou flexibilní a rychlá dodávka zboží k zákazníkovi. Díky jasnému rozdělení kompetencí obou společností a zároveň jejich vzájemné spolupráci, dokáží společně nabídnout tuto devizu na velmi vysoké úrovni,“ říká Jan Vrátil, generální ředitel Marvinpac v ČR.

Celá operace netrvá déle než několik hodin. Zboží, které se jeden den nakládá ve skladu výrobce ve Francii, je už druhý den večer na pultech prodejen značky Camaïeu v České republice a v následujících dvou dnech na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku, a to s visačkami v příslušných měnách

„Flexibilní a rychlá dodávka zboží k zákazníkovi je klíčem k úspěchu v našem podnikání. To ovšem neznamená, že všechny služby musíme zajišťovat vlastními zdroji. Současným trendem v logistice je spíše role integrátora, který pro některé služby použije subdodavatele, ale klientovi předkládá ucelenou službu, za kterou přebírá záruky. To je také případ naší spolupráce s firmou Marvinpac,“ uvedl Wilfried Catalanotti ze společnosti Gefco ČR. (lg)

Související