Společnost DHL Express upravuje ceny každoročně vždy k 1. lednu tak, aby se v pokračujících proměnlivých ekonomických podmínkách a při zachování úrovně standardů služeb v nových cenách odrazily zvyšující se náklady. Zároveň optimalizuje strukturu těchto nákladů, aby minimalizovala dopady na klienty.
Konkrétní cenové úpravy se budou lišit v každé zemi v závislosti na místních podmínkách a budou se týkat všech zákazníků, u kterých to smlouvy umožňují. „Většiny našich klientů v České republice se bude týkat průměrné navýšení do 3,9 %. Přesné procentuelní navýšení se bude odvíjet od typu užívaných produktů a zásilkového portfolia zákazníka,“ dodává Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express CZ.
„Důvodem úpravy cen je zejména vývoj inflace a inflační očekávání na další období. Z externích nákladů pak především nárůst ceny leteckého paliva, který má zásadní dopad na naše náklady,“ říká Ken Allen, CEO DHL Express a dodává: „DHL rovněž neustále investuje do rozšiřování a modernizace infrastruktury vlastní sítě v regionu a na celém světě, aby dokázala svým zákazníkům poskytovat lepší konektivitu i kvalitnější služby. Globálně se také klade důraz na zvýšení kvalifikovanosti zaměstnanců a poskytování přidané hodnoty zákazníkům. Jedním z nejaktuálnějších příkladů v České republice je investování do vzdělanosti zaměstnanců v rámci programu Certifikovaný mezinárodní specialista, který přináší kvalitnější služby a zlepšení zákaznického servisu ve všech oblastech interakcí se zákazníky.“
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.