Společnost DHL Express upravuje ceny každoročně vždy k 1. lednu tak, aby se v pokračujících proměnlivých ekonomických podmínkách a při zachování úrovně standardů služeb v nových cenách odrazily zvyšující se náklady. Zároveň optimalizuje strukturu těchto nákladů, aby minimalizovala dopady na klienty.
Konkrétní cenové úpravy se budou lišit v každé zemi v závislosti na místních podmínkách a budou se týkat všech zákazníků, u kterých to smlouvy umožňují. „Většiny našich klientů v České republice se bude týkat průměrné navýšení do 3,9 %. Přesné procentuelní navýšení se bude odvíjet od typu užívaných produktů a zásilkového portfolia zákazníka,“ dodává Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express CZ.
„Důvodem úpravy cen je zejména vývoj inflace a inflační očekávání na další období. Z externích nákladů pak především nárůst ceny leteckého paliva, který má zásadní dopad na naše náklady,“ říká Ken Allen, CEO DHL Express a dodává: „DHL rovněž neustále investuje do rozšiřování a modernizace infrastruktury vlastní sítě v regionu a na celém světě, aby dokázala svým zákazníkům poskytovat lepší konektivitu i kvalitnější služby. Globálně se také klade důraz na zvýšení kvalifikovanosti zaměstnanců a poskytování přidané hodnoty zákazníkům. Jedním z nejaktuálnějších příkladů v České republice je investování do vzdělanosti zaměstnanců v rámci programu Certifikovaný mezinárodní specialista, který přináší kvalitnější služby a zlepšení zákaznického servisu ve všech oblastech interakcí se zákazníky.“