Dalibor Vrba podotýká, že pokud je většina obalů pestrobarevná, může jednoduchý jednobarevný potisk dobře zaujmout, protože dodává obalu "retrovzhled". Podle něho je nutné si u všech obalů udržet jednotný styl, aby zákazník lépe rozpoznal příslušnou firmu. "Pokud se rozhodnete, že budete balit do retroobalů, není žádoucí, aby vaše produkty zářily další rok fosforově zelenou barvou."
ČERVENÉ MLÉKO NEZABRALO
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111