Z pohledu velkých prodejních řetězců je on-line nakupování potravin v Česku téměř na začátku. Tesco je určitým inovátorem trhu, nicméně čerpá své zkušenosti a požadavky zákazníků ze zahraničí. Na počátku byla myšlenka vytvořit platformu, která bude snadno kopírovatelná i pro ostatní země. Tesco má v tomto směru velmi ambiciózní plán. Česko bylo první zemí po Velké Británii, kde se on-line prodej spustil, následně se rozjel v Polsku a na Slovensku a firma chystá jeho spuštění také v Maďarsku a Číně. Letos by služba měla být postupně zavedena na většině trhů, kde je Tesco aktivní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





