Z pohledu velkých prodejních řetězců je on-line nakupování potravin v Česku téměř na začátku. Tesco je určitým inovátorem trhu, nicméně čerpá své zkušenosti a požadavky zákazníků ze zahraničí. Na počátku byla myšlenka vytvořit platformu, která bude snadno kopírovatelná i pro ostatní země. Tesco má v tomto směru velmi ambiciózní plán. Česko bylo první zemí po Velké Británii, kde se on-line prodej spustil, následně se rozjel v Polsku a na Slovensku a firma chystá jeho spuštění také v Maďarsku a Číně. Letos by služba měla být postupně zavedena na většině trhů, kde je Tesco aktivní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později