Implementace projektu elektronické fakturace by kromě ekologického aspektu měla přinést i stotisícové úspory.
„Díky vlastním IT řešením, které si u nás vyvíjíme na míru, jsme již před několika lety prostřednictví eLogistics propojili svět internetu s fyzickým tokem zboží,“ říká Jan Polter, obchodní a marketingový ředitel Dachser Czech Republic.
„eLogistics dokáže zrealizovat všechny klíčové kroky celého supply chainu bez nutnosti tištění jakýchkoliv dokumentů. Po cenových kalkulacích, reportech o skladových zásobách a stavu zboží, elektronických avízech či dodacích listech, je přechod na elektronickou fakturaci dalším logickým krokem, na který naši zákazníci pozitivně zareagovali,“ dodává.
V první fázi přešla na elektronickou fakturaci Dachser Air & Sea Logistics. Její ředitel, Roman Thurzo, k tomu dodává: „V průběhu implementace jsme kontaktovali všechny naše zákazníky s požadavkem přechodu na elektronickou fakturaci. Většina z nich tuto změnu přivítala, a tak uspoříme ročně značné množství papíru a 80 % nákladů na poštovné. Pro ostatní zákazníky samozřejmě zůstává administrativní servis i nadále nezměněn.“
eLogistics společnosti Dachser nabízí několik na sebe navazujících on-line aplikací pro zjednodušení logistických a expedičních procesů tuzemských i mezinárodních firem, a snižuje tak administrativní „papírovou“ zátěž v celém dodavatelském řetězci. Na přechod k elektronické fakturaci se proto chystá i divize pozemních přeprav Dachser European Logistics. Zavedení se plánuje na polovinu příštího roku.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Radek Novotný
Logistika č. 2/2025





