Studie zkoumala různé logistické přístupy a jejich dopad na sektor e-commerce. Jedním z hlavních témat byla rychlost doručení zboží zákazníkovi a cena za tuto službu.

Pouze 27 % německých spotřebitelů by bylo ochotno si za rychlé doručení připlatit. Naopak 53 % respondentů by využilo možnost rychlého doručení v den objednání pouze v případě, že by nemuseli uhradit žádný zvláštní poplatek. 20 % spotřebitelů pak o takovou službu nemá zájem vůbec.

Německé expresní a kurýrní firmy zatím možnost doručení v den objednání příliš nenabízejí. V případě dovážky jídla je průměrný příplatek za rychlé doručení 3,17 eur, u elektroniky pak 15 eur, uvádí studie.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-61872070-nemci-si-nechteji-priplacet-za-rychle-doruceni