V Česku se utváří další internetový byznys s miliardovým potenciálem. Je jím objednávání jídla on-line. Ačkoli celkový trh v pohostinství a stravování loni v Česku meziročně klesl přibližně o 1,6 %, lidé si čím dál tím víc objednávají hotové jídlo až domů. Vstříc jim podle zahraničních vzorů vyšly webové portály. Ty shromažďují nabídku restaurací, které si rozvoz zajišťují samy, a navíc přidávají ty, o jejichž dodávku se postarají vlastními auty, dispečery a kurýry.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





