V roce 2013 se opravoval střední dělicí pás a měnily stožáry veřejného osvětlení. Letos má TSK v plánu provést instalaci nové izolace mostovky a nového povrchu vozovky ve středních a rychlých jízdních pruzích v obou směrech.

„ Celková rekonstrukce Nuselského mostu je plánována s výhledem kompletního dokončení v roce 2016. Jedná se o jednu z nejdůležitějších dopravních cest, kterou Praha má, proto celou rekonstrukci rozdělujeme do více etap, abychom zachovali maximální možnou průjezdnost,“ uvedl šéf TSK Ladislav Pivec,

V první etapě v květnu a červnu bude uzavřen levý a střední jízdní pruh ve směru do centra, doprava ve směru z centra bude vedena ve dvou jízdních pruzích, doprava do centra pak ve zbývajícím volném jízdním pruhu a v jednom pruhu v protisměru.

Ve druhé etapě v červenci a srpnu bude uzavírka levého a středního jízdního pruhu ve směru z centra. Doprava ve směru do centra bude vedena ve dvou jízdních pruzích, doprava z centra v jednom jízdním pruhu ve svém jízdním pase a v jednom jízdním pruhu v protisměru.

„Po celou dobu rekonstrukce budou vždy zachovány minimálně dva jízdní pruhy pro oba směry,“ dodal Pivec.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-62099290-od-kvetna-budou-probihat-dalsi-faze-opravy-nuselskeho-mostu