Velkoobchodní řetězec Makro nedávno oznámil, že se chce od tradičního obchodního modelu "cash and carry" víc zaměřit na nové formy distribuce. Součástí změny má být posílení individuálního přístupu k zákazníkovi a větší podpora podnikatelů. "Malé a střední podnikání, na které se především orientujeme, bylo zasaženo v složitém ekonomickém období jako první. Museli jsme rychle reagovat na změnu podmínek, a tak jsme rozjeli nové prodejní kanály. Nejdynamičtěji se rozvíjí Makro Distribuce, podporovaná obchodními zástupci a on-line prodejem," vysvětloval v únoru Axel Hluchy, tehdejší generální ředitel společnosti Makro Cash & Carry ČR.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111