Do této chvíle byla služba dostupná pouze pro zákazníky z Prahy a středních Čech. Služba garantovaného doručení kusových zásilek v určený den je nyní k dispozici na 41 terminálech a pokrývá 75 procent všech obchodních adres v Evropě. 

„Některá odvětví, jako jsou například technologie a oděvní průmysl, požadují vyšší frekvenci přeprav a spolehlivý výkon. Eurapid plní tyto potřeby a byla přijata našimi zákazníky velice dobře. Vzhledem k tomu, že poptávka neustále roste, rozhodli jsme se dále rozšiřovat dostupnost této služby i do dalších míst napříč Evropou,“ říká Amadou Diallo, generální ředitel DHL Freight. 

Služba Eurapid je rozšířena o jedno sběrné místo v Rakousku, Česku, Dánsku, Velké Británii, Itálii, Nizozemsku, Polsku, Španělsku, Švýcarsku a o dva terminály v Německu. Firma rovněž plánuje rozšíření nabídky o dalších devět terminálů do konce roku. 

Zásilky Eurapid jsou odbavovány prioritně za účelem zkrácení celkové dodací lhůty. Zásilky lze snadno sledovat pomocí nástroje DHL Active Tracing a jejich doručení probíhá podle stanoveného časového harmonogramu. Kromě toho společnost DHL poskytuje zákazníkům služby Eurapid i speciální tým operátorů zákaznického centra, který vyřizuje objednávky, nejrůznější požadavky klientů a kalkulace. Tento servisní tým průběžně sleduje včasné doručování zásilek a aktivně informuje zákazníky o stavu zásilky s cílem zajistit maximální úroveň transparentnosti celého procesu. Služba Eurapid rovněž zahrnuje monitoring po celou dobu přepravy, vyzvednutí zásilky týž den u objednávek před dvanáctou hodinou (pro vybrané oblasti) nebo automatické pojištění zásilky již v ceně přepravného.

 

Související