Cílem Evropské komise je v následujících letech přesunout zbožové toky v mnohem větší míře než dosud na železniční, případně vnitrozemskou vodní dopravu. Samozřejmě to není možné u všech druhů přeprav - kde je požadována rychlá přeprava "z domu do domu" a vysoká flexibilita, má silniční doprava nezastupitelné místo. Železnice bude stále atraktivnější, pokud poroste mýtné a ceny pohonných hmot. Železniční doprava má oproti silniční řadu předností - rychlost, spolehlivost díky jízdnímu řádu, nižší spotřebu energie, menší vliv na životní prostředí a vysokou úroveň bezpečnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111