DPD změnilo design svého webu - Přední poskytovatel přepravních služeb DPD spustil v červnu část svých webových stránek v novém designu. Hlavním přínosem má být zpřehlednění informací pro koncové zákazníky, tedy příjemce zásilek. Ti mohou rychle zjistit, kde se nachází jejich zásilka, případně si jednoduše změnit termín a místo doručení podle svých preferencí.
Na nejvýraznější změny narazí uživatel na úvodní stránce, na které najde přehledný souhrn všech potřebných informací pro koncové zákazníky. Každý si zde může vyhledat aktuální polohu své zásilky, seznámit se s průběhem doručení nebo si najít nejbližší odběrné místo DPD ParcelShop.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.