Jak Hospodářským novinám řekl šéf řetězce v Česku Marek Feltl, funkci výdejen by brzy mohly plnit i menší obchody v centru měst, v nichž by Ikea nabídla jen část sortimentu či doplňky. Ačkoliv Ikee rostou i v Česku tržby (za poslední finanční rok končící v srpnu 2013 o 1,9 % na 7,35 mld. korun), musí podobnými novinkami reagovat na měnící se spotřebitelské trendy. Lidé už nejsou za nákupy ochotni dojíždět tak daleko jako dříve. Feltl nabízí příklad z Německa, kde firma nedávno jako pilotní projekt otevřela svou vůbec první prodejnu v centru města, konkrétně Hamburku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později