DHL přepravuje reklamní předměty fanouškům klubu již několik let. Nyní se však spolupráce dostává na vyšší úroveň - záměrem klubu je využít i zkušenosti logistické firmy v elektronickém obchodování. Nová smlouva o partnerství byla podepsána do roku 2020.

„FC Bayern Mnichov je globální hráč, jehož fanouškovská základna se neustále rozšiřuje v mnoha zemích na všech kontinentech,“ říká Karl-Heinz Rummenigge, předseda představenstva fotbalového klubu. „Právě jsme absolvovali cestu po Spojených státech, která nám opět ukázala, jak obrovský potenciál pro nás představují zahraniční trhy. Se společností DHL máme v úmyslu dále rozšířit on-line kontakt s našimi fanoušky a tím i mezinárodní prodej našich klubových reklamních předmětů.“

Díky této dohodě získala DHL široká reklamní práva spolu se závazkem exkluzivní spolupráce v oblasti logistiky, kompletního zajištění elektronického obchodování i tradičních poštovních služeb. Tato práva zahrnují natáčení reklamních spotů, PR akce a použití společného loga.

Sponzorování sportovních událostí hraje již několik let klíčovou roli v marketingové komunikaci obou hlavních značek skupiny Deutsche Post DHL - od fotbalu přes Formuli 1 až po rugby. Značka Deutsche Post je například dlouholetým partnerem Německé fotbalové asociace (DFB) a oficiálním sponzorem národního fotbalového poháru i německé fotbalové reprezentace.

Související