DHL přepravuje reklamní předměty fanouškům klubu již několik let. Nyní se však spolupráce dostává na vyšší úroveň - záměrem klubu je využít i zkušenosti logistické firmy v elektronickém obchodování. Nová smlouva o partnerství byla podepsána do roku 2020.
„FC Bayern Mnichov je globální hráč, jehož fanouškovská základna se neustále rozšiřuje v mnoha zemích na všech kontinentech,“ říká Karl-Heinz Rummenigge, předseda představenstva fotbalového klubu. „Právě jsme absolvovali cestu po Spojených státech, která nám opět ukázala, jak obrovský potenciál pro nás představují zahraniční trhy. Se společností DHL máme v úmyslu dále rozšířit on-line kontakt s našimi fanoušky a tím i mezinárodní prodej našich klubových reklamních předmětů.“
Díky této dohodě získala DHL široká reklamní práva spolu se závazkem exkluzivní spolupráce v oblasti logistiky, kompletního zajištění elektronického obchodování i tradičních poštovních služeb. Tato práva zahrnují natáčení reklamních spotů, PR akce a použití společného loga.
Bayern střídmě oslavil bundesligový titul a vyhlašuje: Chceme opět vyhrát Ligu mistrů - čtěte ZDE
Logistické firmy nabídnou nové služby založené na datových analýzách - čtěte ZDE
Sponzorování sportovních událostí hraje již několik let klíčovou roli v marketingové komunikaci obou hlavních značek skupiny Deutsche Post DHL - od fotbalu přes Formuli 1 až po rugby. Značka Deutsche Post je například dlouholetým partnerem Německé fotbalové asociace (DFB) a oficiálním sponzorem národního fotbalového poháru i německé fotbalové reprezentace.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Radek Novotný
Logistika č. 2/2025





