Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů.
„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD.
Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Novinkou v aplikaci je funkce, díky které si mohou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách. Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky,“ dodává Ondřej Vaňha.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.