Multiklientský sklad je zdánlivě jednoduchý koncept, který ovšem zásadně ovlivňuje náklady v rámci distribučního řetězce. Logistické společnosti tímto směrem úspěšně rozšiřují nabídku služeb, říká Petr Bělohradský ze společnosti Wellpack.
"Myšlenka je prostá. Potřebujete dostat zboží k zákazníkovi, ale vybudování a udržení vlastní logistické infrastruktury je velice nákladné. Multiklientský sklad vám nabídne prostory s kompletním vybavením, technikou i personálem a s možností flexibilního navyšování počtu pracovníků dle aktuálních potřeb jednotlivých klientů. Platíte pouze za obsazené pozice, nikoli za celý prostor. Solidní firma vám ještě sníží náklady na přepravu jako takovou, protože si dokáže v objemu zakázek dobře načasovat plán jednotlivých přeprav a objem a kvalitu poskytovaných služeb vám smluvně garantuje," vysvětluje Petr Bělohradský.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později