Podobně jako většina velkých internetových obchodů i Amazon nabízí svým menším kolegům určité formy logistického, prodejního nebo zákaznického servisu.

V rámci komplexní služby FBA (Fulfillment by Amazon) si může prodejce uskladnit své zboží ve skladech Amazonu a nechat si odtud řídit celý logistický proces. Pochopitelně to není zadarmo, přesto zájem o tyto služby stále roste.

Za loňský rok se takto prodaly více než dvě miliardy položek, což představovalo asi 40 procent veškerého zboží prodaného přes webové stránky Amazonu. Stejně tak se zvýšil i počet samotných externích prodejců, a to na více než dva miliony.

 

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-63545120-zajem-e-shopu-o-logisticky-servis-amazonu-roste