Z dosavadních čtyř ročníků soutěže o nejžádanějšího zaměstnavatele se letos kategorie „doprava a logistika“ objevila vůbec poprvé. Vítězem se stal dopravce Student Agency, na další příčky se pak zařadily dvě firmy ze skupiny Detusche Post DHL, a to původem česká společnost PPL a tuzemská pobočka DHL.
„Naší strategií je investovat do současných zaměstnanců a tím jim pomáhat v jejich růstu. Máme propracovaný systém vzdělávání pro všechny pozice, zároveň podporujeme zájemce o obor již v průběhu studia,“ říká Gabriela Kahounová, ředitelka personálního oddělení DHL Supply Chain.
„Pro studenty organizujeme exkurze nebo jim umožňujeme absolvovat praxe. Po státnicích se mohou přihlásit do mezinárodního vzdělávacího programu DHL, který je otevřený čerstvým absolventům vysokých škol z celého světa včetně České republiky a v němž se v průběhu 24 měsíců seznámí s prostředím velké firmy a načerpají zkušenosti z různých pracovních oblastí. Většina absolventů pak pokračuje v DHL na pozicích, které jim byly v průběhu programu nabídnuty,“ doplňuje Gabriela Kahounová.
V loňské kategorii „doprava a stavebnictví“ zvítězila také Student Agency, další místa pak připadla stavebním firmám Metrostav a Skanska.
Letošním absolutním vítězem v hlasování 8500 studentů je Škoda Auto. Ta byla zařazena do kategorie „automobilový a strojírenský průmysl“, kde bodovala před společnostmi Hyundai a Siemens.