Nasazení vlakových souprav od léta roku 2012 nahradilo už téměř 4500 kamionů, které by jinak křižovaly s nápoji jako Mattoni, Magnesia nebo Aquila zemi ze západních Čech až k distribučnímu centru u Prostějova. Společnost po kolejích vysílá na Moravu většinu svých produktů.
Obnovení železniční vlečky z Kyselky do Vojkovic nad Ohří a následné oživení dopravy po železnici v srpnu 2012 se ukázalo jako životaschopné a železniční doprava je nyní významnou součástí distribučního řetězce KMV. Nyní společnost zpravidla vypravuje mimo hlavní sezónu jeden až dva vlaky týdně, v sezónní špičce to bývají dva až tři vlaky týdně.
Tento projekt ukazuje, že za určitých podmínek lze po železnici vozit i rychloobrátkové zboží. „Nasazením vlakových souprav jsme už nahradili jízdu celkem 4461 kamionů,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV.
Británie prodá svůj podíl v provozovateli vlaků TGV. Vydělá 28 miliard - čtěte ZDE
Polské PKP Cargo kupuje od Bakaly za skoro tři miliardy dopravní skupinu AWT - čtěte ZDE
„Nahrazení tak velkého množství kamionů ekologičtější přepravou po železnici je naším dalším krokem k ochraně životního prostředí. Vzhledem k pozitivním zkušenostem počítáme s přepravou po železnici i do budoucnosti,“ dodává Alessandro Pasquale.