DHL rozšířila funkčnost nástroje pro řízení rizik Resilience360, jenž byl uveden na trh před rokem. Tato platforma upozorňuje zákazníky na globální incidenty a předchází narušování obchodních procesů, případně minimalizuje důsledky nepříznivých událostí.
Zákazníci si budou nyní moci vizualizovat trasy svého dodavatelského řetězce na základě propojení aplikace Resilience360 se svým systémem řízení dopravy. Budou tak moci sledovat aktuální polohu a stav všech svých zásilek po celém světě. Díky tomu zjistí, jestli se jejich zásilka v důsledku ničivé události „nezadrhla“ na cestě a mohou také identifikovat potenciálně nebezpečné oblasti a změnit schéma dodavatelského řetězce.
Nová webová stránka s výčtem rizik v jednotlivých zemích navíc poskytne zákazníkům statistický přehled rizik týkajících se dodavatelských řetězců a také nástin trendů jejich vývoje. Kromě toho bude tým, který stojí za aplikací, sestavovat globální zprávu v týdenním bulletinu 360º Insights s informacemi o rizicích pro dodavatelské řetězce.
Resilience360 používají zákazníci v celé Asii, Evropě i na obou amerických kontinentech. Největší zájem o tento nástroj je v automobilovém průmyslu, po němž v těsném závěsu následují chemický průmysl, zdravotnictví a technologický sektor.
DHL začalo vozit zásilky po Londýně vrtulníkem - čtěte ZDE
Logistické firmy nabídnou nové služby založené na datových analýzách - čtěte ZDE
„Firemní organizace v oblasti dodavatelských řetězců fungují regionálně bez vazeb mezi jednotlivými regiony a dokonce i mezi pobočkami. V důsledku toho postrádají přehled a kontrolu nad procesy, které nejsou součástí jejich aktivit. V každodenním provozu to může fungovat, ale v krizi to může znamenat problém,“ uvedl Tobias Larsson, vedoucí oddělení Resilience team v divizi DHL Customer Solutions & Innovation.