Logistické firmy, které poskytují balíkové expresní přepravy, zaznamenávají nárůst v režimu B2C (Business-to-Consumer) v řádu desítek procent ročně a podíl doručování na privátní adresy bývá již běžně kolem čtvrtiny až třetiny jejich celkových objemů. Velkou roli v tom hraje již několik let trvající rozvoj on-line obchodů. Proto firmy investují do informačních systémů a vyžadují prvky, které je odliší od konkurence a uspokojí nároky zákazníků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





