Říká se, že před tzv. ekonomickou krizí se firmy při rozhodování o obalovém řešení zabývaly hlavně cenou. V současnosti je prý už situace trochu jiná. Jak se tedy vaši zákazníci rozhodují dnes?
První cesta, říkejme jí cenová, je zejména na počátku velmi líbivá. Kterému klientovi by se nelíbilo mít stejný produkt stále za nižší cenu. Musíme si ale uvědomit, že i to levnější má své hranice a že zdejší pracovní síly, energie a služby jsou stále dražší. Ono levnější je draze vykoupeno nižší flexibilitou, zvýšenými dopravními náklady, vyššími zásobami na skladě, vyššími zásobami na cestě a bohužel i ne příliš konstantní kvalitou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





