Říká se, že před tzv. ekonomickou krizí se firmy při rozhodování o obalovém řešení zabývaly hlavně cenou. V současnosti je prý už situace trochu jiná. Jak se tedy vaši zákazníci rozhodují dnes?
První cesta, říkejme jí cenová, je zejména na počátku velmi líbivá. Kterému klientovi by se nelíbilo mít stejný produkt stále za nižší cenu. Musíme si ale uvědomit, že i to levnější má své hranice a že zdejší pracovní síly, energie a služby jsou stále dražší. Ono levnější je draze vykoupeno nižší flexibilitou, zvýšenými dopravními náklady, vyššími zásobami na skladě, vyššími zásobami na cestě a bohužel i ne příliš konstantní kvalitou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111