Cemlog koupil hliníkové cisterny NCEA 36, které využije hlavně k přepravě cementu, ale i vápence, popílků, křemičitých písků nebo omítkových a maltových směsí.

„Velmi si toho ceníme, protože Cemlog dosud svůj vozový park budoval hlavně na německé značce Feldbinder. Vsadil-li nyní na značku ZVVZ, je to pro nás o to cennější, protože náš návrat na trh není po několikaleté pauze jednoduchý,“ říká Jana Urbanová, obchodní zástupkyně divize Přepravníky, Megtec a Klimatizace společnosti ZVVZ Machinery.

Výrobu velkoobjemových přepravníku s padesátiletou tradicí obnovil holding ZVVZ Group po téměř čtyřleté pauze v roce 2013. Loni plných 70 procent produkce jeho přepravníků odebrala německá firma Uwe Ludmann. „Měli jsme rozdílné názory na další spolupráci,“ říká o jejím ukončení po roce a půl Petra Šilhanová, ředitelka divize společnosti ZVVZ Machinery.

I na zahraniční trhy

Produkce orientovaná prakticky jen na jednoho zákazníka má nyní skončit. Cílem výrobce je získat mezi klienty i další významné české přepravní firmy a prosadit se také v zahraničí, hlavně na Slovensku, v zemích Beneluxu, Francii a Polsku. Tedy tam, kde měly přepravníky ZVVZ ve své době na trhu dobrou pozici.

„Typy, které vyrábíme, jsou svým řešením a technickou úrovní srovnatelné se zahraniční konkurencí. To je ale jen nutná podmínka. Má-li být náš restart úspěšný, musíme být pro klienty zároveň cenově atraktivní a nabízet jim také rychlé, spolehlivé služby. Tedy i jednání, komunikaci, zpětnou vazbu,“ říká Petra Šilhanová.

Divize nyní nabízí tři základní skupiny cisteren – hliníkové na sypké hmoty, hliníkové nástavby na sypké hmoty a zemědělské cisterny z oceli. Pro farmáře ZVVZ vyrábí i speciály z AKV v objemech až 36 kubíků, jakým byl třeba návěs pro Agro Boskovštejn, které provozuje jednu z největších bioplynových stanic ve střední Evropě.

Posílení výroby velkokapacitních přepravníků je součástí podnikatelské strategie rozvoje holdingu ZVVZ Group, který vedle hlavní výroby pro ekologické strojírenství, jako jsou průmyslové ventilátory a zařízení pro odlučování, odsiřování či odprašování, rozvíjí i doprovodné strojírenské programy s vysokým podílem vlastního know how.

„Vycházíme z toho, co zde má tradici, co umíme, na co máme certifikace a moderní technologické a strojní vybavení. A cíleně hledáme uplatnění nejen doma, ale hlavně v zahraničí,“ vysvětluje Miloslav Mácha, generální ředitel ZVVZ Group.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-64398010-prepravniky-zvvz-usiluji-o-navrat-na-trh