Spuštění nového produktu představuje důležitý bod v rozvoji evropské balíkové sítě DHL, jejíž pevnou součástí je nyní v tuzemsku také PPL. V první fázi směřuje služba Connect na internetové prodejce ve zmíněných zemích, kteří chtějí prodávat a posílat své zboží do zahraničí.

Firma o tomto záměru, tedy větší standardizaci, zjednodušení a zrychlení sítě, poprvé informovala už před více než rokem.

Kromě výhodnějších cen nová služba zahrnuje také další výhody sjednocené sítě balíkové přepravy, jako je například pravidelné vyzvedávání balíků, automatické pojištění za ztrátu či poškození nebo kontinuální sledování zásilek. Mezi standardní služby patří také oznámení o dnu doručení, doručení na Parcel Shopy nebo mezinárodní služba vrácení zboží.

„Oblast e-commerce zůstává dynamickým tržním prostředím s vysokým potenciálem, v němž vidíme obrovské množství příležitostí k růstu, zejména v mezinárodní balíkové přepravě. Chceme podpořit naše zákazníky v jejich snaze využít tohoto potenciálu tím, že mezinárodní zasilatelské služby co nejvíce zjednodušíme,“ řekl Pavel Horák, generální ředitel PPL.

 

 

Ta je součástí divize DHL Parcel Europe a ve skupině Deutsche Post DHL je od roku 2006. V současné době PPL zaměstnává 700 pracovníků, disponuje 22 depy a sítí více než 600 výdejních a podacích míst PPL ParcelShop.

Související