Hlasové vychystávání, tedy technologie, která umožňuje, aby systém řízeného skladu komunikoval s operátorem hlasem, je vhodné především pro sklady, kde je na jedné lokaci jeden produkt. V takovém případě je úspora a navýšení produktivity největší. Méně vhodné jsou sklady s různými typy lokací nebo sklady, kde má většina produktů unikátní sériová čísla. "Teoreticky lze použít technologii hlasového vychystávání pro jakékoliv operace. Pokud bychom hledali nějaké oblasti, kde se hlasové vychystávání nepoužívá, pak je to spíše z důvodu vnějších vlivů, jako je extrémní hluk v okolí nebo agresivní prostředí," upozorňuje Milan Ludvík, country manager ve společnosti Zetes, která na českém trhu implementuje řešení ZetesMedea Pick by Voice.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později