V červnu letošního roku byly pro terminál CTB objednány tři další moderní portálové jeřáby od čínského výrobce ZPMC, které budou obsluhovat lodě s kapacitou 20 000 standardních kontejnerů (TEU). Prvních pět bylo dodáno už v roce 2014. Velkokapacitní lodě mají kontejnery příčně uloženy ve 24 řadách. Výložník portálového jeřábu má délku 74 metrů a může pracovat tandemově, to znamená, že manipuluje zároveň dvěma 40stopými kontejnery nebo čtyřmi 20stopými. Portálový jeřáb má hmotnost 2400 tun a maximální užitečné zatížení 110 tun. Kromě toho budou vybudovány v železniční stanici pro kontejnerové vlaky další dvě koleje. Po rozšíření v roce 2017 se železniční nádraží na CTB stane druhým největším v Německu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





