Kurýrní služba Messenger rozváží zásilky zákazníků e-shopu po Praze ještě v den objednání, a to mezi 12. a 17. hodinou nebo mezi 18. a 23. hodinou.

„Zavedením služby Bibloo express reagujeme na zvyšující se poptávku po co nejrychlejším doručení zboží. V perfektním a pro našeho zákazníka co nejrychlejším a co nejpříjemnějším řešení logistiky vidíme jednu z klíčových předností úspěšného e-shopu,“ uvedl šéf projektu Petr Liesner.

Bibloo poskytuje prémiovou službu každý pracovní den mimo víkendů a svátků. V předvánočním období ji mohou zákazníci využít až do středy 23. prosince a vánoční dárky objednané v tento den obdrží do Štědrého dne.

On-line prodejce módy Bibloo spustil provoz v červnu letošního roku a českým zákazníkům nabízí dodání zboží do 24 hodin od objednání. Zahraniční expanzi pak firma zahájila v říjnu, kdy spustila lokalizovaný e-shop na Slovensku, a v listopadu pak i v Maďarsku.

Firma nyní také angažovala nového logistického manažera. Tím se stal Peter Árva, který dříve pracoval v logistické společnosti Gebrüder Weiss a od roku 2014 působil ve společnosti Mall.cz, kde se staral o skladové hospodářství, zodpovídal za osm směn s více než 300 zaměstnanci. Také se podílel na plánování i organizaci stěhování e-shopu do nových skladových prostor.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-65005360-e-shop-bibloo-spustil-ve-spolupraci-s-messengerem-expresni-dorucovani