Kurýrní služba Messenger rozváží zásilky zákazníků e-shopu po Praze ještě v den objednání, a to mezi 12. a 17. hodinou nebo mezi 18. a 23. hodinou.
„Zavedením služby Bibloo express reagujeme na zvyšující se poptávku po co nejrychlejším doručení zboží. V perfektním a pro našeho zákazníka co nejrychlejším a co nejpříjemnějším řešení logistiky vidíme jednu z klíčových předností úspěšného e-shopu,“ uvedl šéf projektu Petr Liesner.
Bibloo poskytuje prémiovou službu každý pracovní den mimo víkendů a svátků. V předvánočním období ji mohou zákazníci využít až do středy 23. prosince a vánoční dárky objednané v tento den obdrží do Štědrého dne.
On-line prodejce módy Bibloo spustil provoz v červnu letošního roku a českým zákazníkům nabízí dodání zboží do 24 hodin od objednání. Zahraniční expanzi pak firma zahájila v říjnu, kdy spustila lokalizovaný e-shop na Slovensku, a v listopadu pak i v Maďarsku.
Firma nyní také angažovala nového logistického manažera. Tím se stal Peter Árva, který dříve pracoval v logistické společnosti Gebrüder Weiss a od roku 2014 působil ve společnosti Mall.cz, kde se staral o skladové hospodářství, zodpovídal za osm směn s více než 300 zaměstnanci. Také se podílel na plánování i organizaci stěhování e-shopu do nových skladových prostor.