„Přerov jsme zvolili především pro jeho strategickou polohu a dlouhodobou spolupráci s místní společností ČMŽO. Zaměříme se zde především na modernizace a opravy elektrických lokomotiv,“ vysvětluje Jaroslav Plhák, vedoucí obchodního oddělení střední Evropa.

Hala o rozloze 3200 čtverečních metrů se třemi kolejemi pojme až dvě pětivozové jednotky. Vybavena je i devadesátimetrovým revizním kanálem a moderním systémem pro rychlou výměnu jednotlivých sestav dvojkolí a trakčních motorů a celých až třínápravových podvozků. V Přerově byla také zahájena sériová výroba hlavních rámů pro lokomotivy CZ Loko.

V Ostravě-Kunčicích nová provozovna CZ Loko poskytuje zázemí a plný servis 20 lokomotivám řady 741.7 v rámci desetiletého kontraktu se společností ArcelorMittal na pronájem těchto vozidel a komplexní servis. „Budeme udržovat a garantovat provozuschopnost, spotřebu i nasazení lokomotiv na vlečce, po níž se k vysokým pecím dováží suroviny a materiál a od nich odváží vyrobené železo. Je to nový způsob spolupráce, vycházející z moderních trendů podnikaní dopravců, kdy zákazníkovi poskytujeme komplexní servis,“ říká Pavel Orálek, ředitel Servisu a ŘKJ CZ Loko.

Související