Logistika, podobně jako mezinárodní přeprava a zasílatelství, se historicky vyvíjela jako disciplína s dominancí pragmatické stránky. Pro průmyslové a obchodní firmy se stala efektivní podporou jejich hlavní činnosti, zasílatelé a poskytovatelé logistických služeb ji nabízeli jako obchodovatelnou službu, přičemž jejich nabídka se rozrostla přes bohatě strukturovanou řadu dílčích služeb přidávajících hodnotu až po navržení logistického řetězce pro klienta a převzetí jeho procesů. V prostředí převahy služeb nad výrobou hmotného zboží rostl význam dodavatelských schopností firem a logistické řetězce, spoluvytvářené řadou partnerů, se staly pro konkurenceschopnost přinejmenším stejně důležitými jako samotné produkty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





