ZOOT.cz po zavedení dopravy zdarma vidí v nové službě další možnost rozvoje svého podnikání. „Doručení ten samý den je u velkých e-shopů dnes již samozřejmostí. A tak jsme i my v rámci přípravy na Vánoce celý proces zrychlili. Vycházíme z trendu současného internetového nakupování. Servis zákazníkům jde cestou dopravy zdarma současně s poskytnutím rychlé služby, kam expresní dodání rozhodně patří,“ říká Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ve společnosti ZOOT.
V Praze do 3 hodin od objednání
V rámci předvánoční sezóny zaváží ZOOT svých osm pražských výdejen nově 4x denně. Zákazníci si tak mohou balíček vyzvednout již 3 hodiny od jeho objednání. Rychlé doručování v dalších regionech pak ZOOT spouští 15. listopadu, na Den dopravy zdarma.
Expresní dodání v den objednání by pak mělo do konce roku platit i pro Výdejny radosti v Bratislavě. „Bratislava je důležitým bodem, ze kterého jde značné množství objednávek. Je to pro nás investice do lepšího servisu pro naše zákazníky,“ říká Libor Hudeček, manažer logistiky. V příštím roce pak internetový obchod zvažuje službu zavést jako běžnou součást svých služeb v zahraničí.
Před Vánoci i o víkendu
ZOOT má v současné době 33 Výdejen radosti, z toho 17 v České republice, 8 na Slovensku a 8 v Rumunsku. Do konce plánuje ve všech zemích otevřít celkem dalších 5, a to 3 v Čechách, 1 na Slovensku a 1 v Rumunsku. V předvánoční sezóně budou české výdejny otevřené i o víkendech a doručovat na ně bude ZOOT v sobotu i v neděli.
Přes české Výdejny radosti projde přes 70 procent objednávek, na Slovensku více než 60 procent. „Zrychlením doručení objednávek nejen zkvalitňujme naše služby, ale očekáváme i příliv nových zákazníků, kteří momentálně využívají kurýrní služby,“ dodává Libor Hudeček.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.