Spolupráci se zákazníky v nejširším možném významu těchto slov umožňují systémy pro řízení vztahů s klienty, označované jako Customer Relationship Management (CRM). Jejich hlavním smyslem je nalézt, získat a udržet zákazníka. Pro tyto účely nabízí množství výkonných a užitečných nástrojů. Pomohou poměrně rychle a efektivně pracovat s daty od klientů, využít je pro budování jejich loajality a zvýšení úspěšnosti v obchodních příležitostech. Všechny potřebné informace jsou přitom dostupné rychle a z jednoho místa. "Můžete být expert na řízení skladu, ale bez CRM vám bude pro řízení logistiky v celém řetězci něco zásadního chybět. Logistika firem není odtržená od vztahů se zákazníky a dodavateli, naopak je s nimi úzce provázaná," líčí Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services z CCV Informační systémy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111