Spolupráci se zákazníky v nejširším možném významu těchto slov umožňují systémy pro řízení vztahů s klienty, označované jako Customer Relationship Management (CRM). Jejich hlavním smyslem je nalézt, získat a udržet zákazníka. Pro tyto účely nabízí množství výkonných a užitečných nástrojů. Pomohou poměrně rychle a efektivně pracovat s daty od klientů, využít je pro budování jejich loajality a zvýšení úspěšnosti v obchodních příležitostech. Všechny potřebné informace jsou přitom dostupné rychle a z jednoho místa. "Můžete být expert na řízení skladu, ale bez CRM vám bude pro řízení logistiky v celém řetězci něco zásadního chybět. Logistika firem není odtržená od vztahů se zákazníky a dodavateli, naopak je s nimi úzce provázaná," líčí Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services z CCV Informační systémy.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.