Rostoucí on-line obchodování v Německu klade velké nároky na logistiku. Zvýšení prodejů se přitom očekává nejen ve vnitrostátním režimu, ale zejména mezistátním. Expresní firmy na tomto poli očekávají velké příležitosti růstu.
Dynamický rozvoj e-commerce způsobuje rozvoj distribučních sítí, výstavbu nových logistických center, expanzi stávajících hubů a akvizice. K rekordnímu zisku koncernu Deutsche Post DHL v loňském fiskálním roce výrazně přispěla právě divize Post-eCommerce-Parcel (PeP), jejíž zisk před zdaněním (EBIT) se v roce 2016 zvýšil na více než 1,4 miliardy eur oproti předloňským 1,1 miliardy eur. Jen v Německu doručila divize PeP loni více než 1,2 miliardy balíků, což je nárůst o 9,3 procenta a nový rekord.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





