2 minuty čtení
Infografika
Mezi nejcennější značky logistického světa patří "známé firmy", ale vklínili se mezi ně i - v Evropě - málo známí hráči

Žebříčku 25 nejcennějších značek v logistice a dopravě vévodí tři takzvaní integrátoři - UPS, FedEx a DHL -, mezi které se letos vměstnala i japonská železniční společnost JR Group. Zdaleka nejvíc zástupců mají v hodnocení Spojené státy americké, a to devět. Vedle vedoucí dvojice logistických firem jsou to i tři železniční společnosti. Z dalších zemí pak mají v žebříčku po třech zástupcích Německo, Kanada a Japonsko, po dvou pak Švýcarsko a Dánsko. Vyplývá to z žebříčku, který každoročně sestavuje britská konzultační společnost Brand Finance.
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
Vybrané předplatné
[name]
[notes.note_1].
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Možnost kdykoliv zrušit
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111