Společnost iDodo aktuálně rozšiřuje počet pěších osobních kurýrů na 90, flotila převážně CNG automobilů, která asistentům pomáhá plnit náročnější úkoly, se zvedá na 30.
„Navýšení počtu pěších i motorizovaných ‚dodů‘ nám pomůže pokrýt především zakázky, které máme od e-shopů a dalších e-commerce subjektů. Nicméně pokud zájem o službu poroste setrvalým tempem, čeká nás růst další, a to i do ostatních větších měst,“ uvedl šéf firmy Michal Menšík.
iDodo.cz je netradiční kurýrní firma, která kombinuje asistenční a kurýrní služby. Na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru zajišťují její kurýři-asistenti například dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako nadstandardní řešení poslední míle. Společnost uvádí, že většinu objednávek doručí do jedné hodiny, velkou část dokonce do 30 minut.
„Lidé již začínají reagovat na rozdíl mezi běžným kurýrem a ‚dodem‘. Do našich řad se tak hlásí stále více těch, pro které je atraktivní samotný koncept služby,“ dodal Michal Menšík.