Společenská odpovědnost firem neboli CSR (z angl. Corporate Social Responsiblity) je v současné době nedílným prvkem marketingu větších korporací, s ne tak výraznou okázalostí pak i řady menších firem, který se prosazuje prakticky ve všech oborech, včetně logistiky a dopravy. Volně lze tento pojem brát jako zařazení ekonomických, sociálních a environmentálních aktivit do chodu firmy, aniž by jí přinášely zisk. Nicméně z dlouhodobého hlediska můžou přinášet profit nepřímo tím, že pomáhají vytvářet dobré povědomí o značce a zvyšují důvěryhodnost firmy. I proto přirozeně dochází také ke zneužívání CSR aktivit a jejich nadsazování.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.