Společenská odpovědnost firem neboli CSR (z angl. Corporate Social Responsiblity) je v současné době nedílným prvkem marketingu větších korporací, s ne tak výraznou okázalostí pak i řady menších firem, který se prosazuje prakticky ve všech oborech, včetně logistiky a dopravy. Volně lze tento pojem brát jako zařazení ekonomických, sociálních a environmentálních aktivit do chodu firmy, aniž by jí přinášely zisk. Nicméně z dlouhodobého hlediska můžou přinášet profit nepřímo tím, že pomáhají vytvářet dobré povědomí o značce a zvyšují důvěryhodnost firmy. I proto přirozeně dochází také ke zneužívání CSR aktivit a jejich nadsazování.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111