Společenská odpovědnost firem neboli CSR (z angl. Corporate Social Responsiblity) je v současné době nedílným prvkem marketingu větších korporací, s ne tak výraznou okázalostí pak i řady menších firem, který se prosazuje prakticky ve všech oborech, včetně logistiky a dopravy. Volně lze tento pojem brát jako zařazení ekonomických, sociálních a environmentálních aktivit do chodu firmy, aniž by jí přinášely zisk. Nicméně z dlouhodobého hlediska můžou přinášet profit nepřímo tím, že pomáhají vytvářet dobré povědomí o značce a zvyšují důvěryhodnost firmy. I proto přirozeně dochází také ke zneužívání CSR aktivit a jejich nadsazování.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





