Asistenční a kurýrní služba DoDo začínala jako B2C služba, loni ale významně rostla i v B2B segmentu, kde e-shopům a online službám nabízí finální doručení zásilek. Start-up spolupracuje například s KFC při rozvozu jídel a využívá ho i e-shop Mall.cz v rámci zákaznické služby Mall až k Vám.

Letos by měl start-up díky stabilnímu a především rostoucímu B2B segmentu začít postupně obsazovat nové trhy v čele se Slovenskem a Polskem. Až ve velkých městech v zahraničí vytvoří dostatečnou infrastrukturu – právě díky B2B zakázkám –, otevře firma segment i pro B2C v podobě asistenčních služeb, které velmi úspěšně fungují v České republice.

DoDo loni mimo jiné rozvezlo 65 000 obědů a kurýři společnosti najeli 3,5 milionu kilometrů. „Každá zásilka vyžaduje specifický přístup, ať je to díky jejímu obsahu nebo prioritám. Zásilky obsahující potraviny nebo čerstvé květiny mají v tomto ohledu automaticky nastavené parametry a vyžadují opravdu pečlivé plánování. Další skupinou prioritních zásilek byly v loňském roce například urgentní žádosti na zařízení oprav mobilních telefonů, zapomenuté klíče nebo zajištění dovozu léků nemocným,“ popisuje Michal Menšík, šéf logistického startupu DoDo i společnosti Inveo.

V současné době působí DoDo v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 180 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 50 automobilů.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66024790-logisticky-startup-dodo-planuje-letos-expanzi-na-slovensko-a-do-polska