Asistenční a kurýrní služba DoDo začínala jako B2C služba, loni ale významně rostla i v B2B segmentu, kde e-shopům a online službám nabízí finální doručení zásilek. Start-up spolupracuje například s KFC při rozvozu jídel a využívá ho i e-shop Mall.cz v rámci zákaznické služby Mall až k Vám.
Letos by měl start-up díky stabilnímu a především rostoucímu B2B segmentu začít postupně obsazovat nové trhy v čele se Slovenskem a Polskem. Až ve velkých městech v zahraničí vytvoří dostatečnou infrastrukturu – právě díky B2B zakázkám –, otevře firma segment i pro B2C v podobě asistenčních služeb, které velmi úspěšně fungují v České republice.
DoDo loni mimo jiné rozvezlo 65 000 obědů a kurýři společnosti najeli 3,5 milionu kilometrů. „Každá zásilka vyžaduje specifický přístup, ať je to díky jejímu obsahu nebo prioritám. Zásilky obsahující potraviny nebo čerstvé květiny mají v tomto ohledu automaticky nastavené parametry a vyžadují opravdu pečlivé plánování. Další skupinou prioritních zásilek byly v loňském roce například urgentní žádosti na zařízení oprav mobilních telefonů, zapomenuté klíče nebo zajištění dovozu léků nemocným,“ popisuje Michal Menšík, šéf logistického startupu DoDo i společnosti Inveo.
V současné době působí DoDo v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 180 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 50 automobilů.