Přestože zásilky v letecké přepravě netrpí tolik jako zboží nacpané v kontejnerech na zaoceánských linkách, rozhodně na ně během celého procesu přepravy působí daleko více externích vlivů než u přepravy silniční. Například zatímco při nakládce palet do kamionu většinou zásilka stráví na vzduchu jen pár vteřin a mnohdy ani to ne, před nakládkou do letadla může zásilka stát na otevřené ploše i několik hodin.
"Jednou z chyb mnoha odesílatelů je domněnka, že při letecké přepravě nemusí chránit zboží před klimatickými vlivy. Na letištích se běžně stává, že zboží stojí v lijáku přes noc na otevřené ploše," upozorňuje Luboš Dejmek, specialista exportního balení ve společnosti Tart.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Vojtěch Kolář
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





