V rozšířených skladových prostorách bude DHL kompletovat a expedovat objednávky na základě poptávek z e-shopu zákazníka. Balení včetně vkládání reklamních letáků zajistí nová automatizovaná balicí linka, která dokáže zabalit až 2500 položek za hodinu.

Zpracování objednávek z internetového obchodu bude probíhat prostřednictvím rozhraní mezi systémem SAP zákazníka a WMS společnosti DHL. V první fázi je v plánu odbavit 1,2 milionu objednávek ročně, do tří let by se ale tento počet měl zvýšit až na 5,4 milionů. Většina zásilek bude odesílána do Německa a Rakouska ve spolupráci s Deutsche Post.

„Kompletace a expedice jednotlivých objednávek patří mezi služby s přidanou hodnotou, které hrají v našem podnikání stále důležitější roli,“ uvádí Filip Budík, ředitel společnosti DHL Supply Chain.

Provoz chebského logistického centra o rozloze přes 13 tisíc metrů čtverečních byl zahájen v roce 2016. Společnost DHL ve spolupráci s dalšími partnery zde zajišťuje pro svého zákazníka Sky Deutschland standardní skladovací služby, dopravu do skladu, distribuci, reverzní logistiku či služby s přidanou hodnotou jako je balení zboží, nalepování etiket či korespondenci se zákazníky.

Související