V rozšířených skladových prostorách bude DHL kompletovat a expedovat objednávky na základě poptávek z e-shopu zákazníka. Balení včetně vkládání reklamních letáků zajistí nová automatizovaná balicí linka, která dokáže zabalit až 2500 položek za hodinu.

Zpracování objednávek z internetového obchodu bude probíhat prostřednictvím rozhraní mezi systémem SAP zákazníka a WMS společnosti DHL. V první fázi je v plánu odbavit 1,2 milionu objednávek ročně, do tří let by se ale tento počet měl zvýšit až na 5,4 milionů. Většina zásilek bude odesílána do Německa a Rakouska ve spolupráci s Deutsche Post.

„Kompletace a expedice jednotlivých objednávek patří mezi služby s přidanou hodnotou, které hrají v našem podnikání stále důležitější roli,“ uvádí Filip Budík, ředitel společnosti DHL Supply Chain.

Provoz chebského logistického centra o rozloze přes 13 tisíc metrů čtverečních byl zahájen v roce 2016. Společnost DHL ve spolupráci s dalšími partnery zde zajišťuje pro svého zákazníka Sky Deutschland standardní skladovací služby, dopravu do skladu, distribuci, reverzní logistiku či služby s přidanou hodnotou jako je balení zboží, nalepování etiket či korespondenci se zákazníky.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66046990-dhl-rozsiruje-sve-logisticke-centrum-v-chebu-bude-zde-balit-pres-5-milionu-objednavek-rocne