Společnost Deutsche Post DHL usilovala před pár lety o vývoj a nasazení elektrododávek. Snažila se proto navázat spolupráci s některou z velkých automobilek, což se jí ale nepodařilo. Z toho důvodu se v roce 2014 rozhodla koupit malou společnost StreetScooter, která vyráběla užitkové vozy vhodné pro rozvoz zásilek ve městech, následně rozšířila výrobu a nabídla tyto dodávky i na otevřeném trhu. Tím paradoxně ohrožuje právě tradiční automobilky, které se pomalu odhodlávají zahájit vedle produkce osobních elektrovozů právě i výrobu užitkových.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





