Nic ve světě balení není tak typického pro e-commerce, jako je tradiční unifikovaná a přírodně zbarvená lepenková krabice. Mezi úspěšnými světovými e-shopy se ale začíná prosazovat trend využívání na míru vyrobených a pro dané logistické procesy optimalizovaných obalů, které lze díky potisku a designu využít také jako marketingový nástroj pro šíření dobrého jména značky.

Nehledě na tyto trendy ovšem nelze význam běžných obalových řešení podceňovat. Valná většina českých e-shopů nadále používá plejádu lepenkových krabic společně s ochrannými sáčky, plastovými obálkami odolnými proti protržení či antistatickými obaly nutnými pro balení elektroniky. I u toho nejjednoduššího způsobu balení pak mají e-shopy tisíce možností, jak daný výrobek zabalit. Na trhu jsou k dispozici stovky různých rozměrů a variací krabic i sáčků.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.