Nic ve světě balení není tak typického pro e-commerce, jako je tradiční unifikovaná a přírodně zbarvená lepenková krabice. Mezi úspěšnými světovými e-shopy se ale začíná prosazovat trend využívání na míru vyrobených a pro dané logistické procesy optimalizovaných obalů, které lze díky potisku a designu využít také jako marketingový nástroj pro šíření dobrého jména značky.
Nehledě na tyto trendy ovšem nelze význam běžných obalových řešení podceňovat. Valná většina českých e-shopů nadále používá plejádu lepenkových krabic společně s ochrannými sáčky, plastovými obálkami odolnými proti protržení či antistatickými obaly nutnými pro balení elektroniky. I u toho nejjednoduššího způsobu balení pak mají e-shopy tisíce možností, jak daný výrobek zabalit. Na trhu jsou k dispozici stovky různých rozměrů a variací krabic i sáčků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později