Nic ve světě balení není tak typického pro e-commerce, jako je tradiční unifikovaná a přírodně zbarvená lepenková krabice. Mezi úspěšnými světovými e-shopy se ale začíná prosazovat trend využívání na míru vyrobených a pro dané logistické procesy optimalizovaných obalů, které lze díky potisku a designu využít také jako marketingový nástroj pro šíření dobrého jména značky.
Nehledě na tyto trendy ovšem nelze význam běžných obalových řešení podceňovat. Valná většina českých e-shopů nadále používá plejádu lepenkových krabic společně s ochrannými sáčky, plastovými obálkami odolnými proti protržení či antistatickými obaly nutnými pro balení elektroniky. I u toho nejjednoduššího způsobu balení pak mají e-shopy tisíce možností, jak daný výrobek zabalit. Na trhu jsou k dispozici stovky různých rozměrů a variací krabic i sáčků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Vojtěch Kolář
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





