Dojde tak k propojení prodejních kapacit sedmi českých a slovenských linek FlixBusu a všech vnitrostátních vlakových spojení Leo Express. V systému budou pro začátek dostupná autobusová i vlaková spojení pro jarní jízdní řád, tedy zhruba do konce května.
Spolupráce obou dopravců navazuje na již fungující model v projektu Locomore. FlixBus a Leo Express v srpnu loňského roku oživili německou železniční společnost na trati mezi Berlínem a Stuttgartem. FlixBus má na starost prodej jízdenek a zastřešuje marketingové aktivity i zákaznický servis, Leo Express pak zajišťuje operativu železničního spojení. Za půl roku fungování se v rámci spolupráce FlixBusu podařilo prodat více než sto tisíc jízdenek.
FlixBus byl založen v Německu, kde také začal nabízet své první autobusové spoje. Dnes jeho meziměstská dopravní síť zahrnuje zhruba 250 tisíc denních spojů do 1400 míst.
Leo Express zahájil svou činnost v roce 2012 vlakovou dopravou mezi Prahou a Ostravou. Dnes provozuje rozsáhlou síť vlakových, autobusových a minibusových spojení v sedmi zemích střední a východní Evropy.