Dojde tak k propojení prodejních kapacit sedmi českých a slovenských linek FlixBusu a všech vnitrostátních vlakových spojení Leo Express. V systému budou pro začátek dostupná autobusová i vlaková spojení pro jarní jízdní řád, tedy zhruba do konce května.
Spolupráce obou dopravců navazuje na již fungující model v projektu Locomore. FlixBus a Leo Express v srpnu loňského roku oživili německou železniční společnost na trati mezi Berlínem a Stuttgartem. FlixBus má na starost prodej jízdenek a zastřešuje marketingové aktivity i zákaznický servis, Leo Express pak zajišťuje operativu železničního spojení. Za půl roku fungování se v rámci spolupráce FlixBusu podařilo prodat více než sto tisíc jízdenek.
FlixBus byl založen v Německu, kde také začal nabízet své první autobusové spoje. Dnes jeho meziměstská dopravní síť zahrnuje zhruba 250 tisíc denních spojů do 1400 míst.
Leo Express zahájil svou činnost v roce 2012 vlakovou dopravou mezi Prahou a Ostravou. Dnes provozuje rozsáhlou síť vlakových, autobusových a minibusových spojení v sedmi zemích střední a východní Evropy.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





