Obchodní řetězec C&A, nabízející především oblečení a módní doplňky, spustil e-shop v dalších jedenácti evropských zemích včetně Česka.
K dispozici je pro ně ale pouze „evropská“ verze internetového obchodu - ta je celá v angličtině a uvádí ceny v eurech. Pokrokem oproti polské nebo německé verzi, kterou mohli Češi přes tamní zprostředkovatele využívat už nyní, je tedy především možnost přímého doručení do Česka.
Minimální hodnota objednávky je 19 eur (zhruba 485 korun) a nezávisle na její hodnotě se vždy platí za doručení. Poštovné činí 4,95 eura (125 korun), dopravu z Německa zajišťuje společnost DHL. Platit lze standardně, tedy platební kartou, převodem účtu nebo přes PayPal. Dodací lhůta se pohybuje od čtyř do deseti dnů.
Řetězec C&A dosud provozoval e-shop v příslušném národním jazyce pro devět států: Belgii, Francii, Itálii, Německo, Nizozemsko, Polsko, Rakousko, Španělsko a Švýcarsko.
Nyní přidává jednotnou "evropskou" verzi v angličtině pro Česko, Slovensko, Chorvatsko, Maďarsko, Portugalsko, Rumunsko a Slovinsko - v těchto státech už provozuje kamenné prodejny. Internetový obchod ale spouští i v Dánsku, Finsku, Řecku a Švédsku, kde řetězec své zastoupení nemá.
"Platforma si právem zaslouží název "evropský on-line obchod ". Bez ohledu na to, ze které země zákazník pochází, nabídka i ceny jsou zcela totožné," uvádí Andreas Hammer, ředitel řetězce pro e-commerce.
Pro případné vrácení nebo reklamaci zboží budou muset Češi odeslat zboží opět poštou, nelze k tomu využít kamenné prodejny.
C&A provozuje více než 1500 obchodů v 18 evropských zemích, má přes 35 tisíc zaměstnanců. V Česku má 43 obchodů, v naposledy ukončeném finančním roce 2016/2017 vykázal ztrátu 23 milionů korun, tržby klesly na 2,6 miliardy.