Online obchod s potravinami Košík se nedávno stáhl z Moravy a začal se více soustředit na oblast středních Čech a Prahy, kde generuje naprostou většinu svého obratu. Podle e-shopu trávila auta cestami na Moravu a do Slezska příliš mnoho času, protože hlavní sklad s potravinami byl stovky kilometrů vzdálený.

Právě do Prahy a středních Čech nyní Košík přesunuje své kapacity. Jen v metropoli měsíčně roste zhruba 15procentním tempem. Poptávku zvedají nejen rostoucí zkušenosti Pražanů s online nakupováním potravin, ale také nedávno realizované kampaně zaměřené na sídliště a sousedské komunity. Ve špičkách tak Košík.cz narážel i přes pokročilé plánování logistiky na svůj strop.

 

Košík.cz zároveň zavádí páteční „late night“ závozy pro Prahu a střední Čechy. „Pozdní večerní či takzvaná ‚divadelní‘ závozová okna by měla přinést nový komfort pro všechny, kteří si v pátek chtějí užít kulturní či společenský večer, ale zároveň stihnout převzít nákup na víkend. Třeba před sobotním odjezdem na chalupu," vysvětluje šéf firmy Jakub Šulta.

Košík patří do skupiny Mall Group a prodává potraviny, drogerii a potřeby pro domácnost. K dispozici je 18 000 položek, k nimž se dostanou čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova. V Praze a okolí firma umí doručovat do tří hodin od objednávky, ve zbytku republiky pak platí „dopoledne objednáte, večer máte“.

Související