ParcelShopy umožňují podání nebo vyzvednutí zásilky s časovou flexibilitou podle otevírací doby obchodů, které je provozují. V celé Evropě jich GLS v posledních 20 letech otevřela více než 16 tisíc.

„Zavedený systém se za uplynulé roky velmi osvědčil, v Česku nyní provozujeme už 200 ParcelShopů a do sítě neustále přijímáme nové spolehlivé partnery, kteří nám pomohou naši síť vhodně zahustit,“ uvádí Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika.

Na rostoucí poptávku po balíkových přepravách reaguje česká GLS také stavebním rozšířením centrálního třídicího centra v Jihlavě, dalšími investicemi do třídících technologií a otevřením tří nových regionálních dep, jejich celkový počet tak dosáhne 22. Firma také bude pokračovat v rozšiřování a obměně vozového parku, aby průměrné stáří využívaných vozů nepřesahovalo tři roky.

Na otevírání partnerských poboček se soustředí i další balíkoví přepravci. Například PPL jich má přes 1200, Geis provozuje ve společném projektu se společností Mediaprint & Kapa téměř 500 výdejních míst a cílem je dosáhnout tisícovky.

Související