Terminál má dobré napojení na železniční koridory a na dálnici D2. Primárně je zaměřen na překládku návěsů. V současnosti může odbavit jeden až dva vlaky denně a disponuje parkovací plochou pro téměř 80 návěsů. První pravidelná linka jezdí na Terminál Zaječí ze severního Německa z přístavu Lübeck. Pro německého operátora ECL poskytuje AWT železniční trakci, vozy a terminálové služby.

Nový Terminál Zaječí doplňuje služby překladiště AWT v Paskově, které je v provozu už od roku 2007. Terminál Paskov má v současnosti rozlohu 31 tisíc metrů čtverečních a kapacitu 2400 TEU. Nachází se v blízkosti průmyslových zón i hranic s Polskem a Slovenskem. Do konce letošního roku se plocha terminálu v Paskově rozšíří o dalších 20 tisíc čtverečních metrů a vzniknou zde dvě nové koleje, každá v délce 375 metrů.

„Strategická pozice Paskova a Zaječí v srdci Evropy nám umožňuje snadné a rychlé propojení obou překladišť s důležitými evropskými přístavy a terminály,“ uvedl Viktor Bystrian, obchodní ředitel AWT.

Související