Terminál má dobré napojení na železniční koridory a na dálnici D2. Primárně je zaměřen na překládku návěsů. V současnosti může odbavit jeden až dva vlaky denně a disponuje parkovací plochou pro téměř 80 návěsů. První pravidelná linka jezdí na Terminál Zaječí ze severního Německa z přístavu Lübeck. Pro německého operátora ECL poskytuje AWT železniční trakci, vozy a terminálové služby.

Nový Terminál Zaječí doplňuje služby překladiště AWT v Paskově, které je v provozu už od roku 2007. Terminál Paskov má v současnosti rozlohu 31 tisíc metrů čtverečních a kapacitu 2400 TEU. Nachází se v blízkosti průmyslových zón i hranic s Polskem a Slovenskem. Do konce letošního roku se plocha terminálu v Paskově rozšíří o dalších 20 tisíc čtverečních metrů a vzniknou zde dvě nové koleje, každá v délce 375 metrů.

„Strategická pozice Paskova a Zaječí v srdci Evropy nám umožňuje snadné a rychlé propojení obou překladišť s důležitými evropskými přístavy a terminály,“ uvedl Viktor Bystrian, obchodní ředitel AWT.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66129190-awt-otevrela-novy-terminal-kombinovane-dopravy-na-morave