Výrazně přibylo firemních zakázek z řad menších e-shopů, které přes Zaslat.cz odesílají zboží zákazníkům. „Díky příznivé ekonomické situaci i rychlému růstu celého e-commerce segmentu rostla velká většina našich firemních zákazníků. A to se samozřejmě pozitivně projevilo i na růstu našich tržeb,“ uvedl spolumajitel a ředitel Zaslat.cz Miroslav Michalko. „Zatímco v roce 2016 tvořili naši firemní zákazníci čtvrtinu našeho obratu, vloni to bylo už padesát procent,“ řekl Miroslav Michalko. Kromě e-shopů využívají služeb Zaslat.cz zejména menší firmy a reklamní agentury.
Služba Zaslat.cz v minulém roce rozšiřovala nejen síť firemních klientů, ale investovala i do modernizace a vývoje svého webu. Jako první česká přepravní služba přišla s vlastní mobilní aplikací, která umožňuje nejen objednat a zaplatit přepravu balíku, ale také například sledovat pohyb zásilek pomocí push-notifikací v telefonu. Během léta pak firma odkoupila stoprocentní podíl dosavadního konkurenta, dvojky mezi internetovými balíkovými přepravci Chytrýbalík.cz.
Na konci roku přepravní služba spustila na svém webu také interaktivní mapu sběrných a výdejních míst, kde zákazníci mohou balík kdykoliv odevzdat nebo si ho naopak vyzvednout, a nemusí tak čekat doma či v práci na příjezd kurýra. V současnosti má Zaslat.cz 150 partnerských míst, už nyní ale jedná s dalšími partnery o rozšíření sítě.
V nejbližší době se chce brněnský startup soustředit na další rozšiřování nabídky přepravních služeb včetně například stěhování či komplexní podpory pro firmy. Miroslav Michalko letos nevylučuje ani expanzi do zahraničí a probíhají rovněž jednání s potencionálními investory.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





