Spotřebitelé dnes stále více požadují, aby mohli zboží objednávat, nakupovat či vracet s využitím různých prodejních kanálů. Ty se v poslední době čím více prolínánají. Velké tradiční řetězce kamenných prodejen jako například Ikea, Zara či Nike vstupují do světa internetových obchodů, některé své prodejny zavírají, jiné je zase doplňují o výdej zboží objednaného na internetu. Naopak řada obchodů, které začaly jako výlučně internetové firmy posílající zboží balíkovými službami, zjišťuje, že zákazníci chtějí výrobky před nákupem či během převzetí vidět nebo že vůbec u některých výrobků upřednostňují nákup v klasickém obchodu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111