Spotřebitelé dnes stále více požadují, aby mohli zboží objednávat, nakupovat či vracet s využitím různých prodejních kanálů. Ty se v poslední době čím více prolínánají. Velké tradiční řetězce kamenných prodejen jako například Ikea, Zara či Nike vstupují do světa internetových obchodů, některé své prodejny zavírají, jiné je zase doplňují o výdej zboží objednaného na internetu. Naopak řada obchodů, které začaly jako výlučně internetové firmy posílající zboží balíkovými službami, zjišťuje, že zákazníci chtějí výrobky před nákupem či během převzetí vidět nebo že vůbec u některých výrobků upřednostňují nákup v klasickém obchodu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.