"Nemůžu čekat doma na kurýra celé dopoledne." "Dostal jsem e-mail s přibližným časem doručení až ráno, když už jsem byl v práci." "Pošťák ani nezazvonil, jen mi vhodil do schránky oznámení, že jsem nebyl k zastižení." Přestože balíkoví doručovatelé pracují na zdokonalování svých technologií i komunikace se zákazníkem, nakupující si nepřestávají stěžovat na nevydařené doručení zásilek nebo příliš dlouhé čekání. I pro náklady a kapacity dopravců je ovšem nezastižení adresáta problém. To by mohlo změnit nové zařízení, které vyvíjejí dva čeští manažeři.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Radek Novotný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





